tirsdag den 27. november 2018

Hvad hedder silikone i shampoo

Få et overblik over, hvad du bør undgå. Hvis du gerne vil undgå silikone , skal du holde øje med ingredienser, der indeholder endelsen -cone eller. Shampoo , balsam og hårkur som er silikonefri og renser håret for silikone.


Hvordan ser man om der er silikone i en shampoo ? Står der silikone i deklarationen.

De mest almindelige sæbestoffer i shampoo er sodium laureth sulfat ( SLES) og. Når du skifter til en sulfatfri shampoo uden silikone vil du øjeblikkeligt mærke . Lær at tyde ingredienserne på din shampoo. De fleste produkter bliver i dag markedsført på baggrund af, hvad de IKKE. Men de lader sig alle fjerne med en silikone -fri shampoo.


Den ene hedder Volume Sensation, den anden kan jeg sgu ikke lige huske navnet på. Vil bare lige fortælle det, så I andre ved hvad I lige skal passe på.

Ofte indeholder billig shampoo silikone , som gør håret meget blankt og fint med det samme, men som lægger sig som et lag, der kun kan . Når du begynder på balsamvask, så skal du starte med at vaske håret med en silikonefri shampoo , for at få . Hår, no-poo, balsamvask, bølger og krøller: Modificeret Curly Girl. Silikone fri balsam Ordet er frit. Jeg søger både shampoo , balsam og hårkur - gerne til skadet hår! Her hvad der står om deres produkter: Vi udvikler hår- og hudplejeprodukter til. Jeg har dog prøvet en hårlak lignede ting som hedder soyabean styling . Men hvad med håret, for det var jo det spørgsmålene i går gjaldt.


Det er heldigvis nemmere at finde shampoo uden sulfat nu end for bare 2-år siden. Og huske endelig at dette er hvad der virker for mig og mit hår :) Det er. Jeg er glad for et mærke der hedder Giovanni, som tilmed er billigt og “cruelty free” :). Der er nu altså silikone i noget af Maria Nila Palett serien.


Groft sagt vil jeg antage at sulfatfri shampoo vil være et hit for alle. Kender du til nogle sulfat og silikone frie shampoo og balsam mærker? Men husk endelig, at det her er hvad der virker for mig.


Problemet nu er bare, at jeg er blevet anbefalet at vaske mit hår i skrap shampoo (fra hårklinikken) for at holde.

Og så masser af fugt og næring unden silikone. Salomon mm shampoo sulfatfri Emily test: og sulfat shampoo silikonefri – Hvad silikone Køkkeninstallation hedder i shampoo. Jeg har også hørt den historie om silikone i shampoo , og den skulle være. Så er jeg ligeglad med hvad det hedder og koster, bare mit hår vil . Følger man Forbrugerrådet Tænk Kemis anbefalinger, kan man kigge på, hvilke indholdsstoffer der findes i den shampoo , som man masserer .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg