tirsdag den 4. december 2018

Dansk boligblog

Mangler du inspiration til din bolig eller elsker du også bare at kigge på boligbilleder, så skal du følge de her boligblogs. Bolig-blogs hitter, og vi har fundet fem inspirerende, danske kvinder i bloglan du. Igår var jeg inviteret til butiksåbningen af den nye Fritz Hansen butik, som har åbnet sin første butik i Danmark. Butikken er placeret i det tidligere palæ og . All posts tagged: danmarks bedste boligblog.


En kreativ boligblog , med en passion for DIY på budget.

Sammenligningstjenesten Mikonomi har fundet de danske bloggere, som de synes er de bedste danske indretningsbloggere. Happy Mountain – Ny dansk boligblog. I samarbejde med Royal Doulton, som er et livsstilsbrand der netop er blevet lanceret i Danmark , har vi fået lov til at style og præsentere jer for et helt nyt . Spiir har kåret de sejeste gør-det-selv boligindretningsblogs i Danmark. Få tips til hvor du kan finde de bedste ideer og samtidig spare . Der tages forbehold for eventuelle fejl.


Nanna Ditzel har blandt andet designet Trinidad stolen . Tag og kig forbi min indretningsblog, så finder du lidt dansk inspiration ;o) Mvh. Spændende side, dejligt at have fundet endnu en dansk boligblog.

Grundlovsdag ser en ny dansk blog dagens lys. Instagram-vennerne Stine Andsbjerg og Lars Birklykke blogge på . Man ser det for sig, drømmen om varme stuer og knitrende træ i brændeovnen og ægte dansk hygge på kolde dage. Penrose Living er en boligblog med de seneste trends og tendenser. Da jeg har et lille håb om at den danske sommer bliver fantastisk i august og september,.


Her er skønne boligblogs , der gør tricket! Det svære ferievalg: grisefest eller dansk sommer? Køb alt hvad du skal bruge og lav din egen DIY lampe. En dekorative og funktionelle lampe fra danske upcoming designere.


Når nye trends og tendenser skyller ind over det danske boliglandskab og forplanter sig i vores indretninger, betyder det samtidig, at andre . Jeg hedder Allan Torp og er stifter af bloggen Bungalow som opstod fordi jeg så et behov for en dansk boligblog , der finder sin inspiration i . Sommeren har ramt Danmark med stor kraft. Og sommeren er også højsæsonen for boligkøb. Og boligmarkedet er stadig brandvarmt, . Lys er noget alle danske hjem skal bruge.


Der findes ikke et dansk hjem uden lys , og det er jo også klart. Lys ,og i bund og grund elektricitet . Det danske online boligmagasin, Iboligen, spurgte mig for nylig, om jeg havde lyst til .

En unik boligblog som fokuserer på unikke og kreative påfund og tips til bolig og have. Vi har passion for masser af ting og du vil med garanti blive inspireret af . Hverdagsguf er en boligblog , hvor jeg samler mine tanker omkring indretning, design. Tidligere på året blev sløret løftet, for et nyt dansk lampebrand – Nuura.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg