mandag den 13. november 2017

Diy inredning blogg

DIY , gör det själv, pyssel och inspiration. Det blir också många Ikea hacks här eftersom det med åren har blivit lite av en nisch för bloggen. Bloggen handlar om DIY (do it yourself), pyssel, inredning och recept.


Gör det själv eller DIY är en stor trend inom interiör, inredning och design. Få liv i din gamla stol genom att klä om sittdynan, sy de perfekta gardinerna, skapa en .

Att måla med griffelfärg är jättekul eftersom användningsområdena kan vara många. Här har jag målat en bordsskiva med griffeltavelfärg och . På bloggen Millandante har man pysslat en söt girland av blänkande papper. Taggar: DIY , artwoo byggnadsvår husdrömmen, inredning , . På hennes inredningsblogg finns bland annat inspirerande bilder från.


Ni kan äntligen rösta på era favoriter i blogg. Här är korta intervjuer med alla finalister för att ni lättare ska veta vem ni ska lägga er röst på!

Beskrivning finns på deras blogg. Betongföremål är inte bara . DIY -tipset: Klinker som skiva på tv-bänk gjord av köksskåp! På min blogg publicerar jag inredning och trender som inspirerar mig för.


DIY - tips, nya loppisfyn renoveringsprojekt och bilder från vårat . Nu passar Ralphs blå sjömanströja! Jag stickade den när han fortfarande låg inne i magen. Nästa vecka blir han månader. Lika länge på insidan som utsidan. DIY – fina och stilrena inredningsdetaljer du kan göra själv.


Inspireras och plocka fram din kreativa ådra och skapa din nya inredning. Torka var det här- Energin har liksom inte lagts på bloggen på sista tiden. Jag har etthundrasjuttio bollar i luften och tiden har . Här hittar du tips för compact living, inredning till budgetpris och, förstås, bilder från . Där min blogg kommer fortsätta i samma anda som tidigare.

Med daglig dos av inspiration till att skapa och inreda. Helena Nord som står bakom DIY - bloggen Mormorsglamour är i grund och. Inredning har de senaste åren varit ett väldigt stort intresse och . Letar du inspiration till hemmet?


Här samlar vi våra bästa inredningslösningar, DIY – gör-det-själv, stilråd och nyheter i IKEA varuhusen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg