fredag den 24. november 2017

Lysne egetræ

Hej Lis - vi skal først lige have afklaret begreberne, så vi ve hvad vi snakker om. Udtrykket afsyring af eksempelvis egetræ betyder i . Om oxalsyre til at lysne træ : Jeg har godt hørt, at nogle bruger det på den måde, og du har nok ret i, at en egentlig gulning (af ælde) svækkes, . Efter at have fulgt dine besvarelser i avisen, vil jeg hermed gerne give en kommentar til afrensning af træ. Du skriver om brug af salmiak og . Vil noget hvid sæbe, lud eller olie behandling kunne lysne op, eller skal man. Når man skal lysne træ , er den eneste gode metode normalt, . Lysne olieret egetræsbord og stole post jan. Uheld med hvid-oliebehandling posts jan.


Syret Eg - afblegning posts jan. Tine Gamborg januar 17:34: Hej, jeg har fundet et egetræsbord og nogle stole jeg er helt vild med - problemet er at det hele er . Eg er nemlig en meget hård træsort. Brintoverilte kan godt lysne , men du kan formentligt nøjes med at give bordet en tur med Faxe Hvid Lud. Jeg har været ved at slibe et sofabord af egetræ ne jeg kan nemlig.


En bordplade i massivt egetræ kan være utrolig smuk at se på. Eller man kan anvende hvide sæbespåner for at lysne egetræet. Lyst nydeligt egetræ , hvor der sad noget fernis tilbage, som blev slebet væk.


Ved nogen hvordan og om man kan lysne træet igen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg