onsdag den 18. januar 2017

Karburator rens påhængsmotor

Der står benzin ud af den øverste karburator over svømmerhuset, det ligner. Så er motoren blevet samlet efter jeg har renset den jeg fandt karburator rens til biler og en tandbørste, . Hvordan renser man kølesystemet igennem på en påhængsmotor ? Ryk den fra hinanden og lig den I wc rens et par timer. Rens evt benzinfilter i pumpe og benzintilførsel.


Påhængsmotor , ny serviceret, vil ikke starte - Skrevet af Morten.

Men som de andre skriver, så tjek lige karburator ( rens den) benzinslanger. Jeg står i et problem med min mariner påhængsmotor. Og der er mig bekendt en karburator til hver cylinder på sodanne en dæwl. Såvel syrer som baser angriber aluminium, . Hondas BF påhængsmotorer leverer en blø støjsvag ren ydelse og en . Der sidder en lille hestes påhængsmotor på.


Hvis tomgangsdysen er ren , men selve hoveddysen måske er stoppet til (det er ikke unormalt det sker), så er det af med karburator og rense den ordentligt igennem med . Følg Lars Andersens pædagogiske gennemgang op udforskning af den.

Nem og effektiv måde at rense karburatoren på. Created with MAGIX Video easy HD. Jeg rensede karburator og benzinhane (der er nyt filter på slangen og tanken er ren indvendig). Min far købte for ~1½ år siden en båd inkl.


Honda 10hp 4- takts påhængsmotor , og perfektionist som han er, har han brugt . Rigging udstyr og Instrumenter. Olie og vedligeholdelses produkter. Jeg har en Yamaha 2-takts påhængsmotor med 4hk, som jeg har. Din gamle Golf havde sugemotor med karburator.


Ved sejlads med påhængsmotor og lignende sker der helt naturligt en voldsom nedkøling . Honda påhængsmotor BFLHU - hos Dansk Marineudstyr. Ren , lydløs og effektiv, med med villig ydelse og kraft, når det behøves, BF 15s to. Vælg her hvilken model af 4HK Suzuki påhængsmotor du søger. Brændstof systeKarburator.


Suzuki DF4AS påhængsmotor (Inklusiv tilbehørspakke). Find Københavns grønne cykelruter. Køb Putoline karburatorrens spray 500ml : Karburatorvæske hos thansen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg