torsdag den 26. oktober 2017

Sy selv tasker i skind

Tasker kan man aldrig få for mange af. Sy dem selv , og få lige præcis den stoftaske, du ønsker dig, med dit personlige præg. Tag-arkiv: sy en læder jakke om til en taske.


Og jeg er stadig vild med taske modellen så jeg tænkte mig at sy flere tasker af den. Jeg syntes selv tasken er bleven ret fed og jeg har lidt skind.

Med anvisninger, illustrationer og mønstre til alle modeller . Skind og ruskind opfører sig ikke som stof og strik – det er meget anderledes materialer. Du skal bruge skindnål, men ikke knappenåle. Fra den lille sportstaske til den store indkøbstaskee og fra Kanvas lige til imiteret skind.


Kom ind i vores verden af tasker ! Vil også sy sådan en til mig selv , men en anden model. Det hjælper at kigge grundigt på nogle færdige tasker eller skille en gammel taske ad . At sy i læder præsenterer sine helt egne udfordringer.

For både symaskine, nåle, tilbehør og, ikke. Vi guider dig til, hvor på DBA du kan finde billigt læder til at lave tasken. Stor og rummelig håndtaske, som jeg altid har brugt som weekendtaske. Tasken er lavet af brugte, vintage trøjer me og der er syet læder i bunden.


Køb og salg af Sy Selv i Andre tasker og tilbehør på DBA. Forsiden er broderet og syet med palietter på læder. Bund og bagside, og strop læder og ruskind.


Vi forhandler et spændende udvalg af tasker i høj kvalitet. Altid fri fragt og hurtig levering! Du kan eksperimentere og udfordre dig selv ved at benytte andre farver,.


Enhver kvinde med respekt for sig selv har en god håndfuld tasker til rådighed – en til hverdag, en til fest, en til formelle begivenheder, og et par stykker ind . Har du besluttet dig for at købe en ny taske, så kan du hos NEYE vælge imellem et hav af tasker til kvinder både til hverdag og fest. Vi har alle de store mærker, . Sy smukke tasker , punge, labtop covers, sakseskeder mm. På dette kursus får du muligheden.


På pinterest så jeg flere der havde syet nogle tasker af gamle bukser og.

Der bliver brugt par bukser og en rest læder. Hvad enten du er til skuldertasker, små tasker med plads til kreditkort og dine nøgler eller har. Når man selv har en taske fetish, er en opgave som denne ret sjov, og jeg er sikker på at. Min kunde var meget glad for sin skind taske, men det indvendige fór var gået helt i stykker, . Sy en pung til dine hørerdutter, sy en nøglering til dine høredutter DIY.


Mangler du en lille taske, så se mønterne på disse små tasker , som er syet af Kaffe . Pixie serie i vasket kalveskind - Læs mere om vores nye læder Pixie og se et. Det siger sig selv at skind fra kvæg, der har levet et godt og sundt liv, er mere fint. Så er dette steder for her finder du masser af inspiration til patchwork.


Camilla Hvingelbys drøm er først og fremmest det at kunne leve af sit firma. At kunne gøre det her hver eneste dag ville være helt vildt .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg