fredag den 15. juni 2018

Hjemmelavet kalkmaling til møbler

Jeg har lavet de første farver af min egen hjemmelavede kalkmaling til møbler. Her er et bord jeg har lavet med min egen maling. Vintage kalkmaling til møbler også kaldet chalk paint er en populær maling. Det tørre hurtigt og du skal ikke slibe eller afrense dit møbel , . At male med kalkmaling kan være en bekostelig affære, men heldigvis er.


Du kan selv lave nogle af de traditionelle malingstyper, som har været brugt i flere hundrede år og er gode til træværk og puds. Skab det antikke look på dine gamle møbler når du maler med kalkmaling. Her på siden bliver du inspireret og får viden til hvordan du arbejder med . Mal dine gamle møbler med kalkmaling. Her er det en gammel skoreol, der fik en makeover Læs mere om projektet og se billeder på bloggen.


Jeg viser i denne video hvordan jeg forvandler en gammel traditionel skolebænk, til et smukt antikt. Med lidt kalk maling kan De snildt tilpasse Deres møbler , så De komplimenterer Deres indretning bedst. Kalkmaling er et fantastisk redskab, hvis du elsker at give gamle ting nyt liv.


Overfladen fremstår helt mat som på gammeldags møbler eller de. Jeg har prøvet mange vokse (også de hjemmelavede !) og der er ingen tvivl . De gamle malingstyper har større æstetiske værdier, fx kaster gammeldags kalkmaling lyset anderledes tilbage end plastmaling. Sådan maler du med kalkmaling - skab vintage look med din møbel maling. Shabby chic hedder fænomenet, hvor du får møbler til at se mere slidte u end de er. Går du i antikforretninger, får du lov at betale kassen for . Og så kan disse malinger Så meget mere når man bruger dem på møbler , og sammen med voks.


Jeg så dem på FORMLAND messen hos . Til sukker eller måske til din hjemmelavede marmelade af sommerens bær fra. DIY kalkmaling : Giv gamle møbler nyt liv. Med kalkmaling fra Vintage Paint kan du nemt skabe dit eget unikke spisebord.


Spændende teknik med savsmuld til dine kalkmalede møbler. Man anvender klar eddike til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg