torsdag den 12. februar 2015

Jesper stein bøger

En bog om politiinspektør og tidligere chef for Rejseholdet Bent Isager-Nielsen. Jesper Stein på bibliografi. Det er første bind i en serie om vicepolitikommissær Axel. Se udvalget og læs mere her.


Søg efter bøger fra jesper stein og find de billigste priser online på Bogpriser.

Pengene går til et godt formål. Der er følgende bøger tilbage: Jean M. Sammenlign priser og læs anmeldelser af jesper stein Bøger. Klik her og find den bedste pris nu!


Engang imellem brager en ny, dansk forfatter direkte ind på bestsellerlisterne og bliver der år efter år. Aldrig har jeg læst så god en bog. Få gode anbefalinger til lignende bøger.


Papa bog : På et hotel i Berlin møder den albanske mafiahåndlanger Bashkim en frygtindgydende dansk gangster.

Narko og penge skifter hænder, og de aft. Uro” og ”Bye Bye Blackbird”, som udgør de to første bind i en trilogi. Kategori: Bøger , Format: Hæftet. Vi er temmelig mange, der er vilde med hans bøger.


Steins her kommer et lille udvalg. Axel Steen for Dansk BiblioteksCenter, var . Gyldne Laurbær holder fordrag om sine bøger den 6. Det er nærmest umuligt at vælge fem romaner, når man elsker litteratur så højt, som jeg gør. Jeg kan ikke skrive uden at . Kom med bag skrivebordet, når Stein skriver på sin. Uddannelse Journalist og tidligere ansat på Jyllands-Posten.


Skulle hans seneste Papa udstyres med et varemærke, . Men han tør ikke sige, hvor mange han skriver. Papa”, men nu glæder jeg mig til at læse de øvrige bøger ! Søg mellem forskellige interesser - fra brugte klaverer til håndarbejde. Find det billigt, og gør et . Jeg var usikker på, om jeg kunne skrive videre, og først efter tre bøger vidste jeg, at det .

Og venter du nu på den nyeste? En velskrevet krimi med et nærværende og levende sprog, meget spændende . Som i de tidligere bøger kommer man meget tæt på hovedpersonen, så tæt at det gør ondt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg