torsdag den 5. februar 2015

Sonax voks

Disse produkter indholder voks , der forsegler og beskytter lakoverfladen. Sammenlign priser og læs anmeldelser af sonax voks Biludstyr. Klik her og find den bedste pris nu!


Hurtig dag-til-dag levering. Derudover beskytter den overfladen i flere måneder.

At en bil som skal have voks , skal poleres i bund først, eller klargøres således at. Du kan læse meget mere om sonax wax sonax bilpleje sonax polish hos din . Kan bruges til alle typer autolak, . I de senere år er Meguiars stormet ind på det danske marked og i dag er det nærmest alle vegne. Ingen tråd om bilpleje på BilGalleri. Voks og polish - Bilpleje - stort udvalg i alt til vask, rens og polering af bilen - Alt til din bil - samlet ét sted - thansen.


Påføring og afpolering af overskydende voks , som ved traditionel fast- voksbehandling, er reduceret til et minimum.

Polishen renser, polerer og forsegler alle typer almindelige lakker og metallak i én . Nu har TURTL jo været fremme i lang ti og da jeg solgte min år gamle Audi Afik jeg meget ros af køberen, som skulle have den i bytte. Xtreme LIQUID WAX efterlader ikke hvide . Høyglanspolering for matt lakk! I dag tenkte jeg at jeg skulle polere bilen. Jeg fant et middel som er av . Spray på våt bil og skyll av! Effektiv forsegling av lakk, krom og plast.


Specially engineered natural Carnauba wax provides excellent, long-lasting in an easy to apply formula. Mest haldgóða bilvoksið sambært fleiri óheft bilbløð. Hettar tað voksið sum Haleluja Sofus viðmælir og tí kalla vit tað sjálvandi Haleluja voks.


Den er perfekt å bruke for å vedlikeholde voksbeskyttelsen. Kvaliteten og andelen af Carnauba voks i produktet gør virkeligt en . Sonax Extreme Interior Cleaner 5ml. Flex har tenkt på alle detaljer i sin nye poleringsmaskin. Maskinen kommer med en bakplate på 1mm, og som andre maskiner av denne typen med stort .

Køb bilvoks og tilbehør til bilpolering hos Harald Nyborg. Vi har et stort online udvalg af poleringsmidler, bilvoks, polerhætter, vintervoks m. Det er super fedt med en bil, der står knivskarpt! Og det kan det komme til med de rette produkter.


Derfor får de en gennemsnitlig vurdering. Jeg kender ikke den røde, men har netop prøvet Extreme Wax for et par dage siden og jeg kan kun sige at den er FREMRAGENDE. Fritid og Sport - Biludstyr - Bilpleje.


SONAX VOKS MED FARVE - GRØN fra Sonax.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg