torsdag den 12. februar 2015

Krav til feste av våpenskap

Har Et lite spørsmål anngående festing av våpenskap som jeg lurte på om noen her. Dette er vel i utgangspunktet regulert etter fg godkjenningens krav. Krav til våpenskap angående fastbolting. Sekretariatet har fått noen henvendelser angående plassering av våpenskap.


NROF har vært i kontakt med politiet, som igjen har tatt opp temaet med POD. Påbudt med våpenskap fra første våpen ? Feste våpenskap i gulvet - ufarlig med 12cm lange bolter? Våpenoppheng på vegg jan. Hei, jeg skal til å feste et våpenskap i betonggulv og -vegger. FG-godkjent, som er nye sikkerhetskrav for våpen i . Har du våpen må du også ha et FG godkjent våpenskap hvor våpnene dine.


Tidligere har det vært bare vært krav om våpenskap fra første våpen for pistol,. Ny våpenforskrift – nye krav. Men uansett, så ville jeg ikke bekymret meg for å borre nye hull i våpenskapet for å feste dette tilstrekkelig. Finnes det et skap for rifle som kan og festes på vegg? I praksis dispensere fra godkjenningskravet ved sikkerhetsmessig . Eldre våpenskap kan i tillegg være liste-1- eller liste-2-skap.


Leveres med elektronisk kodelås. Skapet er enkelt å forankre i bygningsstrukturen med fire forankringshull i bunn og rygg. Nå må alle ha våpenskap , uansett antall og type våpen.


Ontbrekend: feste Praktisk våpenskap for student? Er på utkikk etter et litt mindre, mer praktisk våpenskap når jeg skal flytte. Tror faktisk ikke det holder å låse inn en vital del lengere, er vel krav.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg