tirsdag den 7. februar 2017

Klä bänkskiva med dekorplast

Att klä om en byrå eller skåp med dekorplast är ett enkelt sätt att förnya. Och när man tröttnar kan man enkelt byta till nytt mönster. Här får ni nätets bästa tips hur ni enkelt billigt och lätt gör det själv fixar möblerna med snygg dekorplast. Dekorplast självhäftande faner. Dessa diy tips är en INTE missa.


DIY: Det är både enkelt och snyggt att förnya med dekorplast.

Köpte dekorplast i svart med trämönster och sedan en matt variant. Man kan fästa den på så väl väggar . Sara har använt dekorplasten till massor, alltifrån att klä in hela möbler till att fixa en fejkad marmorskiva med hjälp av en kakelplatta och lite . Det finns lite olika tekniker när du monterar hörn och kanter. Här hittar du inspiration och inredningsidéer till ditt hem för dekorplast bänkskiva. Jag vill klä om min bänkskiva i köket och vet att det ska finnas någon typ av . Fäst nu marmorplasten på de två kanterna som är kvar att klä och upprepa steg för varje kant du har kvar.


Se till att vika runt plast ner på . Varför inte klä om bänken i badrummet, hindra insyn i fönster från grannar eller klä om ett bord som du tröttnat på?

Hos oss finns bland annat dekorplast med . Var kan jag sätta dekorplast av märket D-c-fix? På de flesta släta material. Exempelvis kakel, bordsytor, skåp och dörrar, speglar, glas, fönster, burkar med mera.


Världens bästa uppfinning måste vara dekorplast , därför tänkte jag dela med mig av alla mina bästa tips för att få ett bra resultat! Självhäftande film som ger inredningsdetaljer, backspeglar m. Dags för nästa lilla ändring i köket! Nu var det dags för bänkskivan att få en liten makeover. Diy pyssel med dekorplast – Viivilla. Funderade först på att köpa dekorplast och “ klä om” dem men när jag hittade billiga bänkskivor på IKEA så slog jag till.


Nya tyger, en slatt färg, tapeter och dekorplast. Med enkla medel och små resurser. Klä in bordet i en fin färg, lätt att byta ut när den blir sliten.


Gör stor skillnad och ser fräscht ut även . Vad kan man göra med en plastmatta i ett badrumsgolv? Lättarbetad och smidig vinyl för exempelvis bänkskivor , möbler, skåpsluckor, klä in kartonger, .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg