mandag den 20. februar 2017

Nancykofte

The pattern is available in both English and Norwegian. This Pin was discovered by Ann-Kristin L. Use the app to find the perfect color combination before you start knitting. Knit Colors lets you create your very own knitwear, you might find some new colors you . Størrelse: (XS) S (M) L (XL) XXL.

Nansykofte, lue og kyse - strikket i Babyull Lanett. Se flere modeller fra Sandnes her. Den store kofte-feber er i gang.


Garnpakken inneholder: Oppskrifthefte Tema med oppskrifter og garn til ønsket størrelse. Jeg har strikket en i deilige høstfarger til min . It is knitted in Sandnes Peer Gynt. Dejlig cardigan i friske farver med grå, naturhvid og blå nuancer.

Strik til dig selv i blødt alpakkagarn. I slutten av mars hadde bestemoren min bursdag, og jeg fant ut at det var på tide at hun også fikk noe hjemmestrikket. Ikke de beste bildene, men været var ikke helt på min side da jeg forsøkte å ta bildene :p. See what people are saying and join the conversation.


May 1st in my new skirt, and o how I love this skirt and cardigan. Hun stiller opp natt og dag for barna våre . Hefte må bestilles ved siden av. Pinterest에서 회원님만의 핀을 찾아 저장하세요. Vi har nå nancy kofte til salgs fra Finn.


Søger du flotte opskrifter til hele familien - Lisbjerg Garn er svaret. Dansk design – Dansk håndværk. Vaskes i maskinen på uldprogram med . Dette er en kofte jeg har drømt om å strikke lenge, syns den er så fin.


Begynte å strikke den etter at kofta stod i Norsk Ukeblads . Cette épingle a été découverte par Beth Schappacher.

L i Mini Alpakka fra Sandnes. Nancykofte er beregnet på str. Men selv et såpass konservativt marked som det norske strikkemarkedet forandrer seg innimellom.


Denna pin hittades av Tonje Stoa Sandvik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg