torsdag den 24. september 2015

Sy selv tasker mønster

Tasker kan man aldrig få for mange af. Sy dem selv , og få lige præcis den stoftaske, du ønsker dig, med dit personlige præg. Sy din egen strandtaske i fine mønstrede stoffer.


Se hvorr nemt det kan gøres her, og tag et kig på vores store udvalg opskrifter på strik, hækling . Du kan eksperimentere og udfordre dig selv ved at benytte andre farver, mønstre og materialer til strikkeopskrifterne og symønstrene end oprindeligt tiltænkt. Lidt om glæden ved at sy tasker.

Sy en pung til dine hørerdutter, sy en nøglering til dine høredutter DIY. Kaffe Fassett gratis mønster Bag free Pattern, taske med cirkler Kaffe Fassett stof. Alanya og har spurgt om jeg ikke lige kunne sy en toilet- taske. Jeg vil også sy en kosmetikpung til dem. Sidste nye skud på genbrug-jeans-stammen: En lille snild taske med.


Se hvordan du syr en rummelig taske til dine indkøb i seks trin. Tag-arkiv: sy en læder jakke om til en taske. Siden det jo ikke lader til at være til at finde en rød taske i butikkerne i Århus og omegn må jeg vel trylle med symaskinen selv.

Her patchwork puder og tasker m. Dette meget flotte helt enkelt pude mønster er grafisk og nemt at sy – enten i hånden eller på symaskine. Jeg er ret ny men er selv godt tilfreds med resultatet. Igen et flot nyt houhou design mønster – denne gang vilde dyr – i et. Sådan en taske , som er nem at sy – som kan rumme det meste, og som kan varieres i udtryk alt efter stof og dekoration.


Jeg har til denne taske valgt et stykke skønt stof med struktur samt en. Gemt i DIY, Gør det selv , Syning . Kom ind i vores verden af tasker ! Uanset hvilken slags taske , du synes bedst om, så kan du nemt og hurtigt selv sy din favorit. Gratis guf, mønstre , Inspiration, video, DIY og andre gode sager. Så er dette steder for her finder du masser af inspiration til patchwork. Med anvisninger, illustrationer og mønstre til alle modeller . Billede guide samt gratis mønster til sy selv.


Billedeguide: Sy lynlås og foer i en lille taske eller pung. Som for eksempel en sød (men godt brugt) make up taske hun havde. Herunder er der et link til en PDF med det mønster jeg bruger til min make up taske.


Det blev til en simpel taske - eller det er nok nærmere et net.

Din passion smitter, så jeg selv går i gang med mine småprojekter og hobbys. Brug meget gerne mine syvejledninger og mønstre , som du kan finde her. Jeg er selv ret godt tilfreds og skal helt sikkert have lavet en pusletaske noget . Jeg er vild med cowboybukser – både at have på, men også at sy i, når de er for udslidte.


Da Mads skulle i dagpleje, syede jeg en taske til ham til overtøj mv. Derudover har jeg også syet en til mig selv. Og vi leder med lys og lygte efter et rigtig lækkert og NEMT mønster. Så det skal ikke være en lukket taske som sådan, men en taske man kan folde helt ud. Jeg har selv syet nogle stykker af den slags pusletasker, men det er ikke.


Jeg synes selv , at de er vildt smarte og praktiske. Jeg har set forskellige her i blogland lave de kæreste og flotteste mobil- tasker. Da jeg aldrig har syet tasker før har jeg ledt efter et let mønster til en begynder.


Buk den ene del rundt om sig selv og start med at sy der hvor den grønne blomst er. Og husk dette er ikke et mønster eller opskrift, bare en lille beskrivelse af .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg