mandag den 28. december 2015

Diy prosjekter blogg

Her i rom123-redaksjonen elsker vi gjør det selv- prosjekter og inspirerende ideer. Et sveip innom Instagram kan gi oss ti nye prosjekter på listen over ting vi vil . Inspirasjon til DIY prosjekter , interiør, hage, hus, pynt, mat og steder i verden. For en liten stund tilbake tittet jeg innom Eirin Kristiansen sin blogg og der klikket jeg meg rett inn på et DIY prosjekt hvor hun hadde laget et . I DIY - bloggen finner du inspirerende Gjør-Det-Selv- prosjekter , både fra.


Mia viser oss hvordan hun lagde sin stige, på ukens DIY - blogg.

For litt over et år siden kjøpte jeg meg et ganske stort hus, som jeg pusser opp fra topp til tå :) Følg med for inspirasjon og kreative prosjekter. Blogg : Vivis blog om alt og ingenting (på FB). Vasen til Ingrid Ulseth Hansen står på listen over DIY - prosjekter vi så . DIY: Cupcakes av body og sokker – perfekt i barselgave.


DIY: Lag et pledd uten å strikke, hekle eller sy. Det ligger flere i kategorien DIY , men i dag hadde jeg . Her viser jeg fantastiske DIY prosjekter for din mobiltelefon! Vi gleder oss til fargerike og spennende DIY prosjekter.


LADY bloggen , og vi er så glade for å få henne med på laget!

Bloggen handler om mine hobbyer som er interiør,håndarbeigjenbruk, DIY prosjekter. Du finner mat oppskrifter og oppussing tips. Hun lager møbler og pyntegjenstander selv og viser fremgangsmåten på bloggen.


Har du tips om DIY - prosjekter ? Europas beste bloggere har kreert sine unike DIY - prosjekter - La deg inspirere! Her vil jeg legge ut linker til Do It Yourself ( DIY ) prosjekter som jeg har gjort selv eller som jeg synes. Her kan du blant annet lese om alt innen interiør, DIY - prosjekter , tips og triks, utførte jobber for kunder og samarbeidspartnere, samt . DIY : KLESSTATIV TIL BARN OG BABY. Jeg har tenkt kjempelenge nå at jeg. Denne uken er jeg inspirert av dyktige Ann Merete med den fine bloggen Kreativ- i-tet.


Hun viser mange spennende DIY - prosjekter , som denne . Nettet flommer over av DIY- blogger og nettsider som både. Her presenterer vi tre forskjellige DIY prosjekter som alle er løst på forskjellig vis. Du blogger så utrolig bra, og er helt ubeskrivelig nydelig3. Bakgrunn Utgangspunktet for dette prosjektet var å jobbe med å modernisere et eksisterende design for å gjøre det mer brukervennlig. I dag vil jeg vise dere et DIY - prosjekt jeg har tenkt på en stund.


Det hjalp på formen, men ikke skigåingen min. Blir ikke akkurat god på ski av å sykle!

Et lite DIY prosjekt av-meg-selv for-meg-selv i slutten av . Homedesign- og DIY- blogger. DIY artikler, instruksjoner og tips om skjønnhet og interiør. Miljøvennlige DIY - prosjekter og tips for hus, interiør og hage.


Følg blogg til DESIGNPARKEN for nyttige tips og inspirasjon. Enkle DIY som ikke krever for mye tid og penger. Har på ingen måte tenkt til å slutte med mine kreative prosjekter ! DIY i menyen på høyre side på bloggen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg