tirsdag den 29. december 2015

Ødelagt hår efter afblegning

Det bedste er at passe på dit hår , så det ikke bliver slidt og ødelagt. The Wet Brush fra HH Simonsen eller Tangle Teezer. Hvis du ofte farver dit hår er der stor sandsynlighed for, at dit hår kommer til at ligne en høstak.


Har i før prøvet at jeres hår er blevet elastisk efter i har afbleget det? Afblegning er især en synder, så husk at passe på dit hår efter , .

Det er stadig sådan helt lysorange men har helt ødelagt. Mit hår er ikke som sådan fuldstændigt ødelagt. Men jeg tør næsten love dig at du kan mærke en forskel efter kort tid. Læs: ikke bare tørre spidser, men rigtig svækket hår af afblegning ). Fra mørkebrunt til blond hår ? Hårfarvning gik ikke som planlagt.


Og ja, jeg ved godt at afblegning er satans hårdt ved håret , så jeg. Efter tre gange begyndte mit hår at blive skørt og knække af.

Det er fordi det tydeligvis er blevet udtørret og ødelagt. Ja, nu er det så sådan at jeg farvede mit hår sort og efter ville have det blond. Så jeg måtte afblege det, en MASSE gange, da mit hår er meget tykt.


Måske en af dem som har fået ødelagt sit hår ved en frisør . Skinner og fylder dit hår ikke lige så meget som det har gjort? Det kan ikke anbefales at farve eller påføre anden kemi i håret efter. I princippet ja, men alt efter , hvor skadet og porøst håret er, vil det se endnu mere slidt ud efter en afblegning. Ligeledes vil længden på dit hår. Hvis du har farvet eller på anden måde kemisk behandlet hår har det brug for ekstra.


Det er vigtigt, at du altid bruger conditioner efter hårvask, for at lukke . Falder alt håret af, hvis farven sidder for længe? Jeg har afbleget mit hår , og ja! Du kan bruge det samme produkt, uanset om der er tale om mørke farver, afblegning eller reflekser. Derfor husk på, at en uge sydpå med afbleget hår, koster sunde hårstrå! Mange piger oplever at blive tyndhåret efter at have født, har været stresset eller har mishandlet sit hår!


Sidst jeg havde så langt hår som jeg har nu, var før . Jeg er en moden dame og er naturkrøllet gråhåret, og mit hår blev efter én gang.

Håret kan være ødelagt af afblegning eller af permanent - eller en anden form.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg