fredag den 18. december 2015

Min hud klør om aftenen

Tør hud og kløe på kroppen uden udslæt kan ramme alle – uanset alder eller køn – men når du bliver ældre,. Begynder det pludselig at klø på kroppen om aftenen og særligt om natten, på en ellers rask person, kan . Min baggrund til at skrive denne artikel min daglige kontakt med rigtig mange kunder hos . Og mens de fleste bare klør igen uden at tænke videre over det, når. Hud - og allergiafdeling på . Kløe over hele kroppen kan skyldes alt fra graviditet til lupus.

Hvad skyldes kløe over hele. Det måtte være det: Alle symptomerne. Og en af mine læger mener, det er nanoteknologi.


Klør det på ben, fødder eller arme kan det skyldes manglende blodomløb, tør hud og en række andre symptomer på diabetes forårsaget af for . Kløe forekommer oftest sekundært til hudsygdomme, men kan skyldes anden. Oftest hos ældre, af alle personer over år har . Tør hud , eksem og nældefeber kan give kløe over hele kroppen. Hvordan kan jeg undgå at min hud bliver tør?

Jeg klør over hele kroppen, primært på brystet, på ryggen og mine ben- er der. Umiddelbart vil jeg mene at din hud bare er blevet mere tør, men det kan. Har du små røde knopper på kroppen der klør helt vildt?


Min hud har også kløet helt vildt under graviditeterne, særligt om aftenen. Det kommer sådan at pludselig. Tørbørstning med hamphanske . Jeg har haft det hele min graviditet igennem, og mit er også slemmest om aftenen , jeg . Kan simpelthen ikke lade vær med at klø, når det klør. Og det er mest on aftenen og natten, så jeg sover nøgen, så min hud ikke bliver generet . Min læge har brugt vendingen: Kan ikke tilbyde behandling. Mere banale og andre årsager til kløe vil være tør hud (almindeligt hos ældre), stresssituationer, . Nældefeber kan opstå på få minutter, og nælderne kan flytte sig rundt på huden indenfor minutter til timer.


Det er også histamin, der giver rødme og kløe efter . De fleste lægemidler (også naturlægemidler) kan give kløe på grund af. Lider du af tør hud , så sørg for at smøre dig grundigt med fed creme . Indenfor de sidste par uger er min hud begyndt at klø forfærdeligt, specielt om eftermiddagen og i løbet af aftenen bliver det rigtigt slemt. Sensitiv hud kræver særlig opmærksomhed og pleje.


Prikken, stikken, rødme og kløe er symptomer på, at huden er i ubalance.

Rens kun huden om aftenen for at fjerne makeup og snavs fra luftforurening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg