Klima- og energistrategi for Oslo viser hvordan vi vil trappe opp tempoet i klimapolitikken og gjøre Oslo til en fossilfri by. Styrende dokumenter for miljø- og klimaarbeidet, byøkologisk program, klima- og energistrategi, klimatilpasningsstrategi, miljøledelse. Lederen for C40-nettverket skryter av Oslos klimastrategi. Klimastrategi som utgangspunkt for budsjettet.
Oslo kommune hadde satt seg som mål å halvere.
Oslo , Masterplan for UiOs eiendommer. Miljø- og klimastrategi for UiOs eiendomsvirksom- het er realistisk. De beste interiørkjøpene under Green Weekend. Det er sikkert mulig å øke andelen som sykler i Oslo . FOTOGRAFI: Bodø by og Sandhornet, Bodø kommune. Oslopakke argumenterte byrådet i Oslo.
Oslo raskere kan få til større utslippskutt enn dagens klimastrategi.
Oslo Havns klimastrategi på oslohavn. OSLO KOMMUNE HAR EN AMBISIØS KLIMASTRATEGI ,. Reduksjon innen transport i bygg- og anlegg. Ingen byer i verden har en mer ambisiøs klimastrategi enn Oslo.
Vi har ikke anledning til å svare på alle henvendelser her. Samtidig har Oslo bystyre vedtatt en ambisiøs klimastrategi : de skal . Den legger til rette for en . Oslo Kommune sin støtteordning med tilskudd til. NHO Logistikk og Transports klimastrategi har fått ny facelift i tråd med vårt nye navn. Grunnlag for klimastrategi , side(r), Rapport, 2. Framtidig kapasitet på Oslo lufthavn, side(r), Rapport, 3. Fiskeflåten med egen klimastrategi. Dette er de nye trikkene i Oslo.
Eiker har vedtatt å danne en ny kommune. Bortsett fra Oslo er veksten størst i utpendlingen til Asker og deretter Nedre Eiker.
Universitetet i Oslo er Norges eldste og høyest rangerte forsknings- og. Gjensidige Forsikring AsA schweigaards gate Oslo. Oslo (Norge), Stockholm, Uppsala, Örebro. LITT AV HVERT: Finlands energi- og klimastrategi har som ett av sine mål at. Miljødirektoratet sår også tvil om økt bruk av biodrivstoff som klimastrategi.
Forslag til klimastrategi ligger ute til høring frem til 6. NHO Oslo og Akershus, Nina Solli. Wøhni i Bærum kommune , forsvarer reguleringsplanen og sier det er viktig å . Jørgen Randers, Senter for klimastrategi , Handelshøyskolen BI. Antallet bensin- og dieselbiler i Oslo må bli kraftig redusert allerede i løpet av de neste fem til ti årene,.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.