mandag den 23. maj 2016

Behandling af teaktræ spisebord

For det vil formentlig ikke længere afskrække dig fra at købe teaktræ , der trænger til. Eftersom behandlingen kun tager dig minutter, så er den besparelse rimelig attraktiv. Kan jeg reparere et spisebord med malerplette.


Jeg har et gammelt spisebord af teaktræ. Bordpladen har mange pletter, både mørke og lyse. Spisebord , Teak , b: 1l: 7 Teak spisebord med to….

Se hvor fint, det ser ud her efter behandlingen. LÆS OGSÅ: Liste: trendy . Mange fester og et uforklarligt had til bordskånere har efterladt vores teak - pladespillerskænk i en sådan lidt mindre pæn patineret tilstand. Jeg overvejer at bruge et teak møbel til badeværelset med en vask. Vedligeholdelse af oliebehandlede møbler i teak og palisander. Skal du i gang med rengøring af teak havemøbler?


Det resulterede i et smadderhyggeligt weekendprojekt med behandling af teaktræ. Vi kigger ofte forbi Lauritz. Da jeg flyttede fra ungdomsbolig til en almindelig 1-værelses med noget mere plads fik jeg et aflagt spisebord med hjemmefra.

Det havde tilhørt en af min mors. Massivt teaktræ bord i kraftig kvalitet. Flotte nuance i teaktræs pladen. Voksbehandlet fra fabrik, som.


Teaktræ er yderst velegnet til havemøbler pga. Læs mere om den tropiske træsort, og hvordan du vedligeholder den. Behandling og pleje af sæbebehandlede overflader.


Bordet behandles første gang ca. Derefter behandles efter behov, når f. Du kan også købe en rigtig teak olie som denne Teak Oil men den er væsentlig dyre og olien fra Trip Trap giver et fantastisk resultat. Pladerne er ikke lavet i teak men i en anden træsort. Jeg vil prøve med vores spisebord , for det er ærlig talt ikke særlig kønt.


Kan man undlade teakolie efterfølgende, og give en anden behandling , så man bevarer den . Jeg vil dog gerne give det noget behandling , da selve bordpladen og pladerne i det hollanske udtræk ikke helt har samme nuancer - Dvs. Uden brug af olie patinerer det til en smuk stålgrå farve. Tillægspladen foldes med smart butterfly .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg