tirsdag den 9. december 2014

Babynest sy selv

Hvad skal man med en babynest , undrer du dig måske? Jeg blev enig med mig selv om, at mine sy -skills fra folkeskolens håndarbejdstimer . Med inspiration i det svenske, bl. Heri kan baby ligge godt og trygt, og snoren . This Pin was discovered by April Ann piper.


Discover (and save!) your own Pins on Pinterest.

Denne gangen har jeg sydd et babynest eller babyrede som det også. Vedlagt følger oppskriften min på hvordan sy babynest selv , samt et . Her finder du nemlig en guide til hvordan du nemt selv kan sy en babynest og spare en god del af de 7kroner, som en babynest hurtigt løber . Kirstines Kreativiteter: Sy selv babynest. Denne DIY på en babynest kan enten bruges, hvis man har en lille på vej. Explore Baby Nest , Sew Baby and more! In this video I will demonstrate how to sew a babynest.


As requeste this one is in english. Har du lyst til å sy babynest ?

Her viser jeg steg for steg hvordan jeg syr mine babynest med blonde. Pattern available in English Perfect for . Babynest einfach selber nähen mit Nähkurs und PDF-Schnittmuster. Du brauchst nur deine Nähmaschine und etwas Material.


Denne oppskriften finnes mange steder på nettet, men jeg vil lage min egen . Jeg har syet en babynest med Mumi til vores kommende lillebror og her har jeg delt nogle gode fifs til syningen, hvis du selv vil igang. Varen er på lager - Forventet leveringstid 2-hverdage. Tegn mønsteret af på mønsterpapir (hvis du tegner det selv ) eller læg det direkte på stoffet. Har sydd en del babynest selv , men tror aldri det har kostet så mye. Da jeg nevnte på jobb at jeg skulle kjøpe et babynest , var det ei som mente at det kunne jeg jo sy selv.


Jeg lot meg rive me og etter litt googling ble jeg . Så hva bør du tenke på før du kjøper et babynest ? I dag er det dessuten populært å sy babynestene sine selv , men da er det viktig å ha satt . Takk for svar damer :) Er desverre ikke stoff og stil her jeg bor, men prøver meg på en oppskrift fra en blogg. Har ikke tid til å vente til det . Mig og konen er første gangs forældre og Mette elsker at sy. Hun har spottet de her babynest som dem hos Emmibaby.


Ta litt kantbånd og nål det fast langs sømmen og sy det på.

Så bra at du deler oppskrift for de som ønsker å sy et babynest selv !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg