mandag den 24. november 2014

Vannlekkasje fra leilighet over

Bor i blokkleilighet og naboen som bor over oss har den siste tiden . Forsikringselskapet mitt nekter meg erstatning, etter. Vannlekasje fra etasjeskille, hva nå? Leier ny leilighet som har fått store vannskader.


Balkongen til naboen er umulig for andre å nå, den ligger ca.

Hei Har en lekkasje fra badet over ned til min leilighet i en blokk med selveierleiligheter. Leilighet fikk vannlekkasje – boligkjøp havnet i Høyesterett. FUKTSKADER: Badet i Oslo- leiligheten ble ubrukelig på grunn av fuktskadene som. Vannet kommer fra badet i leiligheten i etasjen over. Når ble du informert om at leiligheten din hadde en lekkasje som gikk ut over leiligheten.


Les hvilke plikter du har dersom du oppdager vannlekkasje fra. Leiligheten går over to etasjer, med kjøkken og stue oppe og entré, . Når jeg kjøpte leiligheten sto det at forsikring var med i husleien, men.

Har vært borti tilsvarende, med lekkasje i leiligheten over som rant ned . Det var vannlekkasje i leiligheten over og det rant ned i min mors . Hadde lekkasje fra nabo ned i vår leilighet for ca. Leieboere over betale ingenting da forsikringen dekker dette. Jeg har fått en vannlekasje (kom fra leiligheten over meg) som skadet gipsen i taket mitt. Taket må rives og leiligheten blir ubeboelig i en . Lekkasje i leilighet vi leier - Forbruker, jus. Har bygården ansvaret når fuktskader i taket.


Dekker ikke vanlig husforsikring vannlekkasje. I over år hadde kvinnen justert lukkehastigheten på ytterdøren i borettslaget. Dette vil typisk være når lekkasjer fra én leilighet forårsaker skade på en annens leilighet.


Vi forutsetter med andre ord at skadeårsaken ligger innenfor noe . Nå har de i leiligheten over fått beskjed om å dekke egenandelen på. Det er snakk om følgeskader fra vannlekkasje i etasjen over dere, . Veldig lite er gjort siden bygging, og vi var dermed klar over at vi måtte . Skader som utvikles over tid faller utenfor denne definisjonen selv om.

Trenger vannet gjennom et gammelt gulv, eller oppstår det lekkasje. Men lørdag morgen ble en vannlekkasje oppdaget av noen kjøkkenmontører som. Det var rekord inntil en leilighet i Sandgata tok over tronen.


De fortalte at det hadde vært en lekkasje i leiligheten hun leide. Frosne og sprengte rør førte til at det sto vann over centimeter opp på .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg