søndag den 2. november 2014

Panasonic varmepumpe timer lampe blinker

Gå til forum Luft-Luft varmepumpe. Da begynner Timer lampa å blinke orange. Etter en stund begynner timer lampa å lyse og jeg leser ut feilkode F11.


Om POWER lampen blinker , går anlegget i av-isings modus. Det tar da vanligvis mellom - 15 .

Dersom pumpen begynner å blinke på TIMER lampen, bør den resettes. HEsom har sluttet å virke- timer lampen står bare å blinker. Panasonic Flagship varmepumpe er. Har et spm ang denne varmepumpen.


Vår vil ikke virke nå, og Timer -knappen står bare å blinker. Har prøvd å dra ut kontakten osv, men får . Strømindikatoren blinker under denne operasjonen. I dag oppdaget jeg at varmepumpa hadde stoppet med et gult blinkende timer - lys.

Når jeg søker på nett så finner jeg at. Slår på panasonic varmepumpe og powerlampa begynner å blinke med engang (varer i min), men denne starter ikke å blåse luft verken . Svar: Når Power lampen blinker betyr det at avrimingen skjer på utedelen. Ved feil under avriming stopper varmepumpen og Timer lampen på innedelen vil . Varmepumpen min stopper og blåse og powerlampen blinker : Dette er helt normalt. Dette er en indikasjon på at timer innstillingen er aktivert.


Lysene blinker i panelet på innerdelen (feilkode tell blink). Er kontakten utendørs, bruk kun utstyr som er beregnet for utendørs bruk! Pris for feilsøking av varmepumpe fra kr 85- inkl. CS-XE9EKE og CS-XE12EKE trykkes i stedet på . I denne perioden blinker gjerne en lampe på innerdelen.


Hvordan måle effekten fra din varmepumpe. Jeg har sat timer på min varmepumpe så den tænder tidligt om. Enheten stopper, og TIMER -indikatoren blinker. Tørk filteret i sollys i 3-timer eller inntil det er helt tørt.


Kitasaku-gun, Nagano, Japan.

Blinker grøn: AC-adapteren er frakoblet, reservebatteriet aktiveret. Slukket: Opladnings-proces, batteriet har været afladet, og skal oplades i 24–timer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg