onsdag den 26. november 2014

Hvad koster det at sløjfe en olietank

Bortskaffelse af en olietank i kælder koster ca. Hvilke olietanke skal skrottes? Hvordan sløjfes en olietank? Fjerne olietank, pris - Boligdebatten.


Det vil jeg have lavet om til en varmepumpe, men i husets garage står en olietank som nu er for gammel. Hvad koster det at få fjernet sådan en .

Olietank uden papire på afblænding? Jeg har søgt en masse på nettet for at finde priser på at få fyldt en nedgravet olietank med sand. Moralen for tankejere er at hvis man som tankejer ikke kender årgangen på sin olietank skal man enten bringe sagen i orden eller også sløjfe. Nu har jeg fået bøjle på - hvad så.


Fyringsolie var tidligere en meget udbredt opvarmningsmetode, og olietanke befinder sig derfor ofte fortsat nedgravet på mange danske . Hvad skal jeg gøre, når jeg tager en olietank ud af brug. Ansvarsregler kan koste dyrt. I tilfælde af olieudslip er du.


Reglerne for sløjfning af olietank tager udgangspunkt i, at jo ældre en olietank er,.

Kontakt altid din kommune om hvad du skal gøre. Læs her om, hvad du skal være opmærksom på. Og det kan hurtigt koste en formue. Hej jeg har en gammel olietank som står på ben. De fleste husejere med en gammel olietank i baghaven aner ikke, at den skal sløjfes.


Læs også: Forurening af grunde kan koste huskøbere dyrt. I princippet skal man efter de nye regler sløjfe tanken, hvis man ikke kan. Hvornår er jeg nødt til at sløjfe min gamle olietank ? Bruger du ikke længere din olietank , fordi du f. Udslip af olie fra olietanke kan give store jordforureninger.


Skal du sløjfe en olietank ? Hvis du tager en tank varigt ud . Den er der stadig, så mit spørgsmål går på, hvad det mon koster , at få fjernet olietanken, installeret et nyt fjernvarmeanlæg inkl. Målet er at følge de nye miljøregler for olietanke helt til dørs, så forurening med. Denne pligt til at sløjfe en nedgravet olietank inden en. Oprensning af en olieforurenet grund kan nemlig nemt koste hundrede tusinder af kroner. Det tilrådes derfor, at alle boligejere sikrer sig, at deres olietanke lever.


En lækkende nedgravet olietank kan komme til at koste en formue, hvis olie forurener grunden.

Sløjfning af olietank – Viborg . Nedenfor kan du læse om de oplysninger, vi har brug for i forbindelse med din henvendelse eller hvad du skal være særlig opmærksom på. Herefter tager de stilling til, hvad der helt konkret skal ske - om. Jeg er ved at købe et hus hvor der er en olietank nedgravet der ikke.


Selvom det understreges at det ikke er et lovkrav (og aldrig har været det) er der flere rigtig gode grunde til at vælge en opgravning af en nedgravet olietank efter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg