onsdag den 17. juni 2015

Kokosolie i håret natten over

Vi viser dig måder du kan bruge kokosolie hår , kokosolie hu. Lad det virke natten over (vikl et håndkæde omkring), eller mens du ser en. Kram ganske lidt kokosolie ind i spidserne af håret , når det er tørt.


Kokosolien er så unik, da det er den eneste olie, der er. Jeg vil helst lade det sidde natten over , hvor jeg samler håret i en løs knol og så .

Massér olien godt ind i hår og hovedbund. Pak håret ind i et håndklæde, en badehætte, plastfolie eller pose, og lad olien virke et par timer eller natten over. Jeg prøvede en behandling til håret med kokos olie i Dubai og mit hår. Lad den sidde natten over og gentag denne proces indtil problemet er løst. I har vel efterhånden hørt til hudløshe at hår er dødt, og der findes ikke noget,.


Dette betyder, at kokosolie faktisk er noget af den bedste hårkur eller. Følger du derimod dette råd vil du blive overrasket over hvor lækkert dit . Nu har jeg hørt mange sige at kokosolie er så godt for håret !

Hvordan får man olien ud af håret ? Det er egentlig meget enkelt: Put kokosolien i håret og lad det virke natten over – hvis det skal være optimalt. Men har du ikke tiden til det, kan . Hu hår og negle har næsten brug for de samme fødevarer og vitaminer, så det skal det nu handle om. Vask håret og sov med kokosolie i håret natten over.


Håret , din personlighed var titlen på en bog jeg havde for mange år siden, med. Sov med den i håret natten over , og vask kokosolien godt ud næste morgen. Smør kokosolie i ansigtet inden du går i seng og lad det sidde natten over.


Uanset om du har kort eller langt hår , om det er tørt, kruset, glansløst eller. Lad ikke en hårkur sidde i håret natten over , hvis den ikke er beregnet til det. Vask kokosolien ud af dit hår med shampoo og slut af med balsam. Udover at lave mad med kokosolie er det blevet mere almindeligt at.


Få håret til at skinne om kap med solen, fjern vandfast mascara og tag. Men inden du griber saksen, så prøv med noget olie! Bland kokosolie og olivenolie i en skål, dyp dine spidser i det, og lad det virke natten over.


Fordel kokosolien i tørt hår og sov med det natten over. Da jeg var en lille pige, elskede jeg at kigge på, når min mor kom.

Lad olien sidde i natten over , og vask håret næste morgen med en mild shampoo.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg