fredag den 8. januar 2016

Rawplugs gipsvæg

Sådan hænger du ting op på en gipsvæg , så de bliver hængende. Her på siden får du et hurtigt overblik over de forskellige ophængningsmuligheder. De to rawlplugs yderst til højre er ikke egnet til gipsvægge.


Hvordan hænger jeg loftlampe op når jeg har loft af gipsplader? Hvad gør du, hvis rawlpluggen er for lille til hullet? Du skal dog altid være opmærksom på, at bæreevnen i en gipsvæg er begrænset, og derfor bør . Stort sortiment af plugs og dybler i forskellige størrelser. Fx dybel med skrue, sømdybel, karmdybel, universaldybel mv.


Rawlplugs fås i mange forskellige varianter. Vælg rawlplug efter, hvad væggen er lavet af: gips, træ, beton eller mursten. Hulrums- og gipspladefastgørelse med ben, som muliggør store belastninger. Ingen risiko for rotation på pladens bagside.


Vær sikker på at fladskærmen og billederne bliver hængende, når du sætter dem op på din gipsvæg. Du skal vælge den rette plugs til gipsvægge, når de tunge ting skal blive hængende. Jeg har haft monteret med rawplugs i en gipsvæg , intet problem, så umiddelbart ser jeg ingen grund til at bruge flere penge end højst . Hejsan hejsan Jeg skal til at hænge et fladskærm op på en gipsvæg.


Men jeg vil selvfølgelig sikre mig, at det er de rigtige rawlplugs jeg . Køb dyvler og plugs hos Harald Nyborg! Se vores store udvalg af plugs og dyvler til bl. Rawplugs til gipsvæg 6x50mm Det er vigtig at anvende de rigtige rawplugs , når du skal montere dit tøjstativ eller ophæng i en væg eller et loft. Da jeg er ved at lave om hjemme i privaten vil jeg da lige høre jeg om jeres mening til hvilke raw plugs jeg skal bruge til en dobbelt gipsvæg ? Med plugs kan du nemt og hurtigt fastsætte elementer til blandt andet vægge, hvad end der er tale om mursten eller gipsvæg samt faste eller porøse materialer.


God kvalitet til den rigtige pris. Har selv et plasma på vores gipsvæg. En gipsvæg klarer fint klare 200kg! Ved køb af skruer og rawplugs kan du være sikker på en god service og en god pris.


Hos XL-BYG er vi lokalt tilstede og yder den bedst mulige kundeservice. Jeg prøvede med almindelige rawlplugs , men skruen ville ikke sætte sig . Jeg skal hænge nogle ting op i min lejlighe som har gipsvægge. Resultatet af vægmontering afhænger altid af væggen, dens beskaffenhe hvor der bores, og hvilken rawplugs der anvendes.


Hvilke rawplugs skal man bruge til det ? Vil væggen kunne holde til et standard fladskærmsbeslag med skruer og . Jeg vil gerne have hængt min fladskærm op på en gipsvæg i mit. Edit: Det ska li siges at noget lignende disse rawlplugs blir brugt til at .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg