mandag den 29. august 2016

Diy blogg kläder

DIY , gör det själv, pyssel och inspiration. Det blir också många Ikea hacks här eftersom det med åren har blivit lite av en nisch för bloggen. Hemma hos vår nya DIY -bloggare Helena Nord med bloggen.


Inspirerande DIY - blogg med Helena Nord (Mormorsglamour) – snygga och enkla DIY -projekt ( do it yourself ) och pyssel för hemmet och tips på inspirerande . Därför har lavendelpåsar används i klädkammare ända sedan den viktorianska eran och är lika användbara än . Inredningsbloggar är fantastiska för inspiration.

Här hittar du Trendenser, Johanna Bradford och många fler bloggar med tips och inspiration till hemmet. DIY – Smycka dina kläder med tygmärke. Med små medel kan du enkelt uppdatera dina kläder ! Posts about DIY written by Charlotta Palander.


En del av dräkterna är även färdiga kläder. Idag släpper jag även denna roliga nyhet här på bloggen - och det gäller min CAL Dalliance som startar juni. Vi kommer tillsammans under fyra delar virka en . Isabella Sköldmark driver bloggen Rustaupp, där hon skriver om inredning, design och livet som mamma. Hennes bloggområde i Jollypanelen .

Jag haffade “receptet” från den första blogg som kom upp när jag. Temafest: Kaktus - all inspiration. Några av Europas kändaste bloggare har delat sina bästa DIY tips - låt dig. På sin blogg Fashionrolla delar hon med sig av DIY -tips för heminredning och mode. Smakrik, hälsosam men framförallt enkel mat är min passion.


För en gång skull så tänkte jag blogga om vad jag gjort I DAG. Köper ju ( nästan) uteslutande vintage och secondhand när det gäller kläder och. Innan Julian föddes gick jag bananas med att köpa kläder till honom.


Jag har tidigare skrivit mycket om DIY och här på bloggen kan ni hitta de recepten jag . Vi bevakar litteratur med författarintervjuer, . Precis som jag talat om tidigare här på bloggen så är det viktigaste vi ska tänka på som står inför att göra en bostadsaffär: du köper och säljer på samma . Nu är det äntligen dags för ett nytt inlägg här på bloggen , efter veckor av förkylningar och kreativitet som känts . Tack ALLA som följt med mig under denna tiden på bloggen här hos Loppi och stort tack för att jag har fått vara hos er! Jag är nominerad i två kategorier på årets ICONfest! Det är förstås superroligt om du vill rösta . Close up shot of a bowl of our homemade Spicy Mango Chutney recipe.


Plate of vegan Cheesy Spaghetti Squash Pasta topped with homemade vegan . DIY , pyssel, bakning och matlagning så det är ett axplock av vad ni kan hitta här hos mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg