fredag den 28. april 2017

Istandsættelse af kommode

Feb Se de bedste ikea hack til hemnes og tarva kommoderne! Følg disse tips og få din helt personlige kommode ved at udskifte enkelte detaljer! Jan Jeg har det her opbevaringsmøbel med skab i den ene side og skuffer i den anden. Stod egentlig til at ryge til storskral men nu synes jeg . Apr Denne kommode er nok gammel og har flere revner og slidhuller i overfladen, men da alle tre skuffer er intakte og glider let, kræver .

Jun Har du en gammel kommode stående, som du synes er blevet kedelig at se på, kan du nemt selv friske den op og give den nyt liv. FJÄLLA Box with lid IKEA Suitable for bulky items like blankets, comforters, and games. Easy to pull out and lift as the box has handles. Jul jeg købte den for en slik, på dba :) overvejede længe om jeg skulle male den, men efter noget tids overvejning blev den hvis så den passede til . Mar Dte har bloggeren Larissa bevist med sin renovering af en gammel kommode , der umiddelbart lignede noget, der var klar til at blive smidt ud.


Lige nu er der 2kommoder i teak til salg på DBA, som du kan se her. Fremstår istandsat med meget små brugsspor næsten fejlfri og kommoden er . Flot gammel fyrretræskommode med originale træknopper sælges Istandsat og nymalet i en lys blå farve pæne.

Køb og salg af Kommoder , skænke o. Kommode , fyrretræ, b: d: h: 6 Ny pris. Lille kommode med intarsia, istandsat , afslebet og lakeret. Mar Nuttet makeover af mainstream kommode. Da jeg gik i gang med istandsættelsen havde jeg bestemt mig for at male skufferne i forskellige . Super fin gammelt møbel der er klar til nyt liv.


Mar Palisander - istandsættelse. Uanset om det er borde, stole, skænke, reoler eller en kommode der kræver en renovering eller blot ny behandling, så kan jeg hjælpe med opgaven. Jeg har fået et godt tilbud på en kommode der ligner lidt den på billedet :).


Antik afsyret fyrretræs kommode med rummelige skuffer. Det var Anja pedersen, der fandt denne pin. Find (og gem) dine egne pins på Pinterest. Mar For et godt stykke tid siden fandt jeg en gammel kommode nede i baggården som stod til udsmidning. Den fejlede ikke noget, så den blev . Renovering af antik kommode.


Her finder du vores udvalg af teak kommoder og kommoder i palisander. Ophængning af lamper og knager.

Vi udfører opgaver indenfor restaurering, istandsættelse og reperationer af alle typer træmøbler. Hvad enten det drejer sig om antikviteter eller gamle, danske . Apr Ved du om denne behandling også virker på teaktræsfiner? Jeg har både et spisebor sofabord og en kommode (som jeg er super glade for). Jul Gamle stole, borde, kommoder eller skabe kan blive flotte med et nyt lag maling.


Tænk på at møblet skal tørre imellem at lagene af grunder, . Denne afspejler sig dels i boligindretningen , hvor ældre kommoder , stole. Junoseng så klarer vi også det. Sekretær med klap og mange skuffer, Malet hvid og istandsat. Totalt istandsat antikt spisebord samt kommode sælges.


Begge møbler er istandsat med en finish i sort højglans. Bordet har udtræk i begge ender, men. Den sidste hvide grunder og mintgrønne maling fra istandsættelsen af mit karlekammerskab, har jeg brugt til at istandsætte en kommode med .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg