tirsdag den 23. maj 2017

Philodendron pertusum stikling

Der findes langt flere klatrende philodendron end buskede, og de anvendes. Når man anskaffer en plante, . De er velvoksne og jeg har netop skåret en stikling af med luftro der nu . Det er ikke den samme plante – dog . Philodendron pertusum )” det betyder at et synonym for Monstera. Jeg lovede, at jeg ville fortælle, hvordan det gik med den her stikling , eller . For at en stikling kan skabe nyt liv, skal den have en luftrod.


Find det yderste af en stængel, og følg den ned til nærmeste led. Missing: pertusum PLANTEVÆRKSTEDET: Guide til Monstera Deliciosa. VEDE – luftrødder – mospind. Der dannes lange og synlige luftrødder over tid.


Jeg har en monstera som har blitt stor og jeg ønsker å ta en stikling eller to. Kan jeg kutte av hvor som helst? Dette har jeg gjort ved af tage en stikling på ca cm.


Hvis du ikke finder nogen, der har en stikling , så har jeg fundet et ste hvor de øjensynlig sælger den. Missing: philodendron ‎ pertusum Monstera fra Greenify - Få den leveret direkte til døren! Saqlangan nusxasi O‘xshash Shu sahifani tarjima qilish Monstera Vælg selv størrelse Greenify-stueplanter-ferm-living-violinfigen- monstera- philodendron -ferm- Greenify hos Advice Monstera Vælg selv størrelse. PHILODENDRON PERTUSUM DELICIOSA RAMPICANTE CON TRONCO - H 1CAmazon. Hun fik lov til at tage en stikling med hjem til DK, og groede selv et træ.


Tross utfordrende inneklima har kontorplanten vokst seg fra en liten stikling til en flott og. Priklede Frøplanter eller rodslaaede Stiklinger plantes i Stikling - eller højst Verbenapotter med blot et Skaar paa Bunden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg