tirsdag den 28. april 2015

Opphold på modum bad

For våre pasienter og deres pårørende. Pasienter fra hele landet kan likevel søkes inn som en del av ordningen Fritt Sykehusvalg. Lister opp hva som bør være med i en søknad.


Noen som har erfaring med opphold der? Jeg trenger skifte av miljø og bosted og klarer ikke hamle opp med alt .

Jeg hadde vært der i timer allerede. Etter tre måneder beinhard jobbing, var noe endret. Et mønster var satt ord på og . Jeg kan ikke fatte det - MODUM BAD ! Jeg er er på et vurderings opphold , og håper at jeg får . Tittel Pasienters erfaringer med døgnopphold innen psykisk helsevern.


Avdeling for traumebehandling. Missing: opphold Terapiboken.

Han betalte selv, så han søkte og fikk ukers opphold på under mnd. Nov Desse bileta tok eg med mobilen min Den 30. Jeg fikk mye konstruktiv hjelp av henne under mitt 4-ukers opphold der . Sep Et opphold på Villa Sana er også ment for dem som har vansker med å. Målsetting for et opphold i Angstavdelingen.


Søknad må sendes via spesialisthelsetjenesten. Modum Bad , avdeling for depressive . HengekØya: Prins Carl slapper av under et opphold på Modum. Om selvmordsforsøk og posttraumatisk stresslidelse.


Helse Sør-Øst RHF, og når tjenestene ytes. Hun klarer ikke å legge alt hun har opplevd bak seg. Det var bare minutters opphold i Halden, men det vil bli et minne for livet. Hun startet traumepoliklinikken på Modum. Hun har to opphold på Modum.


Reiseutgifter, kurs og opphold dekkes av Sykehjelpsordningen for tannleger. Anzal (3) har opphold , men det har ikke mor. Har hatt lengre opphold , ved svangerskap bla.

Hadde noen år uten, da livet mitt var bra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg