onsdag den 29. april 2015

Undertøjsuld

Meget flot kvalitetsul smuk blankhe lidt synlig struktur og klar marineblå farve hen mod kobolt. Uld jersey, undertøjsuld i lilla. Lækker uldvare til undertøj til de små. Sort undertøjsuld i sort der er rundstrikket.


Stoffet fås i fire dejlige farver.

Undertøjsuld - interlock i 1 ul stål gråblå. Jeg har indkøbt undertøjsuld , og skal snart igang med at sy nogle bodyer til min søn, men jeg er kommet i tvivl omkring kantbåndene. SuperGlo Reflective Polyester oz sq. This high quality 1 polyester fabric is perfect for use in items where high visibility is required.


Elefanthue med fór i lækkert undertøjsuld. Kan også bestilles i andre str. Cette épingle a été découverte par Stofdepotet.


Découvrez vos propres épingles sur Pinterest et enregistrez-les.

Der er raglanærmer og en hætte, og den er hurtig og nem. Her i bomuld med akryl, men ren . Yderstof i bomuldsjersey med forskelligt mønster. This Pin was discovered by Stofdepotet. Discover (and save) your own Pins on Pinterest.


Utroligt nem og hurtig lille trøje til de mindste. Alle kan strikke den – godt begynderprojekt. Ren uld ville være fint, og den kan . Karina Ida Hvide Frederiksen descrubrió este Pin.


Descubre (y guarda) tus propios Pines en Pinterest. Uld kraftig, skøn tern i lilla. Lykkepakkene består af forskellige meter stof - en meter af hver. De to sidste år har jeg også . Stort udvalg af metervarer til dine syprojekter!


Vi har især et stort udvalg inden for metervarer af jerseystof og digitalprint - Se udvalget her! Leder du efter stof metervarer?

Brokadelook i koksgrå og beige Pris pr. Sokkebukser med god bred rib af undertøjsuld på maven. For noget tid siden sad jeg med et par, som jeg havde opgivet at lappe mere på . Ny bodystocking med uldundertrøje så Molly kan holde varmen.


Blusen har jeg syet i undertøjsuld 1, i lidt råt look med vrangen ud. Hellas hår kan sættes på mange forkellige måder og redes blidt med . Jeg købte et stykke og har nu fået det .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg