fredag den 23. december 2016

Hvordan lage fotballkake

Den perfekte fotballkaken til bursdagsbarnet. Bunnen på kaken står det så fint også kommer det ingen forklarelse på hvordan man lager glasuren. Bestemt meg derfor for å lage eføy blader og blomster med stilk som. Denne oppskriften er akkurat passe . Det trenger ikke være vanskelig å lage en flott bursdagskake.


Har du en noen hjemme som er glad i fotball?

Hva med en fotballkake til bursdagsbarnet som . Pynt kaken etter hva jubilanten ønsker. Farg kokosmasse grønt med konditorfarge, bruk lakrislisser, seigmenn, melisglasur og nonstop til å lage. Bruk seigmenn på tannpirker som fotballspillere og bruk slikepinner som hjørneflagg.


Målene lages ved å brette og stikke sugerør ned i . Den skal lages av sjokoladekake, men så skal jeg ja grønn glasur el som skal være gress. Har fotballkake settet på Rema her jeg bor:-) . For å lage selve fotballen brukte jeg en stålbolle fra IKEA som jeg stekte sjokoladekakerøren i, for så å legge den oppå kaka og trekke med hvit . Stek og avkjøl fotballkaken.

Bruk tip med grønn smørkrem for å lage gress rundt fotballen. Vil du lage fotballkake til bursdagsfesten? Lag smørkrem og farg den i svart og grønn. Se tips om hvordan farge icing her.


Husk: Lag alltid nok farget krem. Oppskrifter for lage fotball kake uten fotball form. Det er vanskelig å lage ny, . På myTaste vil du finne oppskrifter for lage fotball kake uten fotball form samt tusenvis av lignende oppskrifter. Nå kan du lage din egen fotballkake. Stemingen får du imidlertid ordne selv.


Foto : ScanpixSamme hvordan det går på banen, vil en fotballkake. Kokos er enkelt å fargesette med konditorifarge og er velegnet til å pynte kaker med. Fotballkake Oppskrift Fylt med is! Grønn kokos fungerer utmerket . Lag en fotballkake av sjokolade!


Bestill fotballkaken ferdig til neste anledning! Imens sjokoladekaken avkjøles lager du sjokoladekremen. Har en gutt her som ønsker seg fotballkake. Jeg har nesten aldri laget temakake og skulle gjerne hatt oppskrift eller tips om hvordan jeg gjør det .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg