fredag den 8. juli 2016

Støtte til møbler fra nav

NAV vurderer situasjonen din individuelt. Det vil si hvilke behov du har for veiledning og oppfølging og hvor mye du kan få i støtte. Kan NAV hjelpe med nødvendig innbo til.


Flytter hjemmefra, kan jeg få dekket ting jeg trenger til ny leilighet? Med innbo og utstyr menes møbler , lamper, tepper, nødvendige hvitevarer, .

Nav har kun plikt til å gi . Nå som jeg og småtten skal flytte for oss selv så må jeg ha støtte til. Hun lurer vel på om hun har rett på stønad til å kjøpe møbler og diverse. Nå har jeg vært søkt etableringsstøna dvs.


Ting som jeg burde ha når jeg . Andre jobber: Jeg har holdt meg unna NAV til nå, men to år etter. Lov om sosiale tjenester i NAV Innholdsfortegnelse § 5-Stønad til.

Blandt annet gikk jeg med på å kvitte meg med alt av møbler og. Får man hjelp av NAV til å kjøpe møbler og ting og tang vist jeg flytter? Kan man låne penger av NAV til å kjøpe møbler (brukt) eller er det en stønad man kan søke? Støtte i form av varer og tjenester er også et alternativ.


Du kan finne mer informasjon om økonomisk sosialhjelp på (lokale NAV -kontor). Husbanken gir tilskudd til ulike formål og målgrupper. Disse tilskuddene er rettet mot privatpersoner. NAV Notodden har et høyt merforbruk sammenlignet med tilsvarende kommuner,. Enslige forsørgere kan søke om støtte til barnetilsyn av NAV.


Harstad Tidende har møtt NAV - leder i Harstad Kari Eltvik Hanssen og. Denne etableringsstøtten skal finansiere kjøp av møbler , klær, kjøkken- og. Da kan det bevilges en støtte på inntil 25.


I tillegg tror jeg ikke NAV har midler til å få testet spesialutstyr og. Sosiale tjenester i NAV og Introduksjonsloven. Støtte til etablering gis flyktninger ved første gangs bosetting i kommunen.

Nordlys støtter frivilligheten! Styrelederen trakk seg i mai. Fortsatt leter Helse Nord etter en . Distriktsnyheter fra Østfold. Akkurat nå er aktivitetsbaserte løsninger i vinden. Der du velger mellom ulike rom og møbler som er lagt opp til å støtte den aktuelle aktiviteten.


GRATIS FRAKT - Norges største utvalg av Ringer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg