torsdag den 10. august 2017

Beauty blog dansk

Beautyspace er makeup blog af Anette Kristine Poulsen. Makeupartist og dronningen af dansk og makeup. Danmarks kritiske skønhedsblog med egen hudplejeserie.


Helene og Katja blogger om effektiv hudpleje, gode rå kritiske anmeldelser og makeup. De lækre flydende læbestifter koster 1kroner stykket, en meget fair pris når .

Brug duftlyset, mens du sidder og læser en bog, lægger makeup eller på. Som en dansk undersøgelse beskrevet i denne artikel, kan forureningen i et dansk. Jeg er så glad for de produkter jeg har fra både Juvias Place og OPV Beauty og derfor var beslutnigen ikke særlig svær for mig. Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg føler den her blog -verden er ved at uddø en smule.


Nudestix sælges i Sephora og på sephora. Sara har arbejdet i mode- og skønhedsindustrien, som makeup -artist, siden . På verdensplan er Danmark på nr.

Inspirationen til dette indlæg om Aloe Vera planten kom sammen med det gode vejr, som vi kan nyde godt af i Danmark lige nu. Præmien er sponsoreret af CND Danmark. Stylebox er (endnu) en kæde med frisører, negleteknikkere, makeup artister og så har vi en . SONPARK Beauty Water koster 2kr.


For 2½ år siden åbnede jeg webshoppen Beaumonde. Skønhedsentusiast, distributør og beauty - blogger. Først efter to uger blev det nødvendigt med en ny lak. Matas på makeup for medlemmer. Selvom jeg propper al det beauty jeg kan komme afsted med ind i magasinet hver.


Dobbeltrens med Evolve Beauty. Danmark , hvadenten det er høj sol og sommer, efterår med faldende temperaturer og skiftende . Velkommen til Nicci Welsh beauty blog. Et univers fyldt med beauty.


Det er altså et stort ord for en beauty blogger. Nailberry forhandles forskellige steder fx: Greenskin.

Anmeldelser af hudplejeprodukter og makeup , tips, tricks og masser af beauty. LIQ Magazine indeholder information som en blog og har . Frisk sommer makeup Det look jeg viser dig i indlægget i dag er det jeg. Ideen med bloggen er, at give . Så er der endnu en fantastisk nyhed på vej til Danmark fra Urban Decay.


Sponsoreret af Brands of Beauty YOU OR SOMEONE LIKE YOU . Måske ringer der slet ingen klokker? The looks are all about natural summer .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg