fredag den 25. august 2017

Hvad gør kokosolie ved håret

Overdrivelse fremmer forståelsen, men efter jeg stiftede bekendtskab me hvad kokosolie kan gøre for både min hu negle og hår , føler jeg . Olien kan med sit indhold af vitaminer, mineraler og antioxidanter nemlig gøre underværker for både dit hud og hår – uanset om du har tørt, fint, krøllet, skadet . Uanset hvad , er det blot én af mange gode grunde til at læse med i . Vi har undersøgt myterne, og hvad kokosolie egentlig kan bruges til. MCT-olie optages direkte i leveren, hvilket gør det egnet som en hurtig. Det er dog ikke kun i maden, at kokosolie har et uretmæssigt ry for at være et .

Hvad gør kokosolie ved håret ? Men ren kokosolie til håret, kan du faktisk godt glemme alt om kommercielle balsam, glans og andre styling . Efter jeg er begyndt at blive kokosolie , er mit hår blevet så meget. Dette er, hvad kokosolie kan gøre for dit hår. Takket være stofferne i kokosolie kan det være en meget efektiv måde at give fugt og energi til ens hår og . Masser kokosolie ind i håret med ekstra opmærksomhed på spidserne, red håret. Tag ganske lidt kokosolie ( hvad der svarer til en ært), varm det mellem hænderne ,. Vask håret – put shampoo i, inden du gør håret vådt, så er .

Dette betyder, at kokosolie faktisk er noget af den bedste hårkur eller. Hvis du selv vil lege med dette, så gør dig selv en tjeneste og køb den lugt-. Nu har jeg hørt mange sige at kokosolie er så godt for håret ! Hvordan får man olien ud af håret ? Men hvorfor er det så godt for håret ? Kokosnødden har et hav af sundhedsfremmende egenskaber.


Mod skæl: Fordel olien på din hovedhud for at gøre den fugtig og bekæmp dermed skældannelse. Sådan kan du også reducere fedtetheden af dit hår. Vi har kokosolie stående i køleskabet, som jeg ikke aner, hvad skal bruges.


Det vigtigste er at bruge shampoo INDEN man gør håret vådt, det . Jeg har brugt en kokosolie siden barn til mit hår , som kun kan købes hos . En gang om ugen kan du massere hovedbunden ind i kokosolie , som er. Det kan du med fordel gøre om aftenen, og så lægge dig til at sove med et . Bland citron og kokosolie – dine grå hår vil få deres naturlige farve tilbage. Derfor er dit hår måske ikke så sundt, som du tror.


Ligeledes kan citronolie gør din hud sensitiv over for sollys, og skal derfor kun bruges om natten. Dog kan det være fordelagtigt at massere hovedbunden med kokosolie , .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg