fredag den 22. maj 2015

Hårmaske

Ved å bruke en virkelig god hårkur gir du håret litt ekstra vitaminer og en beskyttende overlate som varer lenge. Ettersom alle har ulik hårtype, hårkvalitet og . Dessverre er vi ikke alle velsignet med stort, langt hår, men heldigvis finnes det en løsning. Oppskriften på hårmaske du kan lage hjemme! Jeg husker farmoren min fortalte at hun og venninnene brukte eggeplommer som hårmaske da hun var ung, og veterinæren har sagt at jeg kan .

Når du bruker kokosolje som hårmaske , er det aller best å gi den god tid til å virke, så ha gjerne i oljen om kvelden og sov med den hele natten. Jeg ble veldig nyskjerrig da jeg skulle prøve hårmasken til May Beauty, for jeg har aldri prøvd hårmaske med innpakningshette før. Innlegg om hva er en hårmaske skrevet av msjackson.


Mens en balsam gjerne brukes ved hver vask, er en hårmaske eller hårkur et produkt som virker mer intensivt og som har en dypere effekt. En kremaktig dyptpleiende behandling som er beriket med reparerende sheasmør - perfekt for tørt hår som trenger ekstra pleie. Indeholder et særligt vitaminkompleks, der styrker håret og fremhæver dets . En vitaliserende intensivkur med dobbel effekt: reparerer og gjør håret fyldigere.


Den luksuriøse kremmasken er beriket med kamelia.

Utforsk alle hårkurer og finn den som passer deg best her. DIY: Hjemmelaget hårmaske av rømme. Rømme kurerer vintertørt hår. Det må ikke koste hundrevis av kroner å få bukt med tørt vinterhår! Dette er en effektiv og fuktighetsgivende hårkur for fint og tynt hår.


Den inneholder mineralsilikon som gjør håret fyldigere og mer glansfullt. Ta en god mengde kokosolje og varm den opp i hånden din, hvor mye du bruker avhenger av hvor langt håret ditt er. Fuktighetsgivende behandling med anti- oxidanter som forbedrer elastisiteten i håret. Kokosmelk Mos avokadoen og bland inn kokosmelk til en ønsket konsistens. Masser blandingen i håret, spesielt i tuppene.


Snuppa her ønsket seg faktisk ingenting, eller Jeg ønsker meg det jeg får jeg. Min jente har altid mye, mye hun ønsker seg :-) Det er . Trinn Åpne hårmasken og sette hatten på hodet. Trinn Fjern klistremerket og fest den til masken sitter bra, la hatten sitte . Hetten holder på både fuktighet og varme.


Hårmasken kommer med en innpakningshette.

Noe som forsterker effekten av selve masken. Ved å utnytte den naturlige kraften i såpenøtten og kunnskapen om ayurvediske prinsipper, vil denne ayurvedic urtehårmasken rense, berolige og gi næring til . Giv ekstra tørt hår mykhet og intens pleie med Garnier Respons Mythic Olive hårmaske. Hårkur som gjenoppretter fukt og glans til tørt og skadet hår. Etter at jeg hadde laget avokado sjokoladepudding for første gang hadde jeg mye kokosmelk igjen som jeg ikke viste hva jeg skulle gjøre me . ELLEs skønhedsredaktion guider her til de bedste hårmasker lige nu - for dine sarte lokker skal også mærke, det er jul.


Get it from Strawberrynet with free shipping and deep discounts!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg