onsdag den 28. januar 2015

Fotballkake kakedekorering

Oppskrifter for fotballkake. På myTaste vil du finne 2oppskrifter for fotballkake samt tusenvis av lignende oppskrifter. Hvis man skal lage en fotballkake , så hjelper det veldig å ha en.


Liker å sysle med både kakedekorering og all slags hobby og håndarbeid :-). Soccer cake,my very first:) Fotballkake ,min aller første til min venninnes. Av og til må store gutter også få fotballkake :) Lagt inn.

Likes, Comments - Ann Kristin M. Explore photo and video images on Instagram, latest posts and popular posts. Images and videos in instagram about FotballKake. I dag har jeg laget bursdagskake til BF som fyller år.


Gratulerer med dagen til deg :-) Kaka er en vanlig sjokoladekakebunn som jeg la lagvis . For Camilla Sollie Evjen (36) startet interessen for kakedekorering for tre år siden. Nå er hun på Røynelands kurs for å ta til seg mer kunnskap . Liten fotballkake glutenfri gulrotkake med ostekrem. Osteopathie hannover linden.

Designet endte opp med å bli en minecraftkake, med en fotballkake som “moser” den opprinnelige bursdagskaka. Norway: Jeg er en helt valig peron som har vanlige interesser, og derblandt kakebaking, eller kakedekorering. Feira i går) Han var meget fornøyd med at jeg lagde fotballkake til han. Kaka sto i stil med den ene gaven fra . I permisjonstiden oppdaget jeg en ny hobby: nemlig kakedekorering.


Det hele begynte egentlig med at jeg ikke . Kurs i kakedekorering for nybegynnere og hobbybakere i Rogaland. Håndball og fotball kake tema! Kjekk bursdagsfeiring i dag Heimelaga ostekake og fotballkake Må til under.


Wilton er USAs største og mest anerkjente produsent av kakeformer og annet utstyr til kakedekorering. Bilde av Bursdagslys tall 9. Jeg lagte en fotball kake med mmf trekk og spiselig bilde. Emne: Fotballkake kakedekorering. Den perfekte fotballkaken til bursdagsbarnet. Sjokoladekake fylt med sjokolade fotballer og nugattikrem.


Pynta som fotball, ikke beste frihånd tegninga men øvelse gjør mester. Krysser fingra for at Lukas blir . Ukas bryllupskake ble en overraskelse til brudgommen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg