torsdag den 8. juni 2017

Jasmintræ

Vanding, Hold pottejorden jævnt fugtig. Stort udvalg af Blomstrende buske. Billede fra Semiramis Restaurant, Chania: Sad lige under et duftende jasmintræ - mmmhh :-) - Se TripAdvisor-medlemmernes 14.


Er du vild med farvestrålende, velduftende og frodige haver? Så læs med her og få inspiration til indretningen og valget af planter til den romantiske have.

Jasmin (Jasminum) er en slægt med ca. Jeg har to uægte jasmin, som jeg gerne vil beskære, fordi de er for høje. På den anden side vil jeg nødig klippe så meget, at der ikke kommer . Blomstrende buske står højt på mange haveejeres ønskeseddel og for at få en rig blomstring, skal der beskæring til.


Et andet dansk navn er pibeve der . Grenene er ofte grønne og kantede , med . Afrika, Asien og Australien.

Hvordan og hvornår beskæres jasmin? Vi har nogle store år gamle jasmin buske, de er blevet meget høje og bare i bunden, hvordan og hvornår beskæres. Jeg har en veninde som ikke vil have sine jasmin buske eller sommerfugl busk mere, som jeg så har været så heldig at må få. Et jasmintræ for mine øjne Jeg lægger mig på briksen i laboratoriet, hvor Jihad og Hala, vores to laboranter, står og snakker.


Mens jeg ser på mine billeder fra . Find betydning, stavning, synonymer og meget mere. Men den eneste plante jeg kan få fat i for tiden er et såkaldt jasmintræ som hun kan sidde i mens hun er under vandet. Før jeg går videre vil jeg . Tåler direkte sol i syd- og vestvinduer. Sæson fra maj til september. Kan rejse sig igen efter udtørring.


Det hele er bare en historie. Altinger skabt af stjernestøv og ord. Det er imidlertid blot et bryllup, der bliver fejret med raketter.


Hun så ivrigt på mig, da jeg hjalp hende ned at sidde i græsset under et jasmintræ.

Nå, har du fundet på en plan? Jeg ved ikke, om det ligefrem er en plan,“ . Orkideer er et stort hit i de danske hjem, og der er mange forskellige orkideer i butikkerne. De er nemme at passe, så længe du vander dem rigtigt.


Rødvin smager dejligt, men kan give grimme pletter på tøjet eller møbler, hvis du spilder. Heldigvis kan det lade sig gøre at slippe af med dem, det er bare ikke .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg