torsdag den 1. juni 2017

Fugepen til fliser

Den ideelle fugemaling til opfriskning af dine fuger når de er blevet gamle og kedelige at se på, eller til ”markering” af fugerne efter dine fliser er blevet malet . Fugepen er modstandsdygtig overfor skimmelsvampe, . Vi har tidligere prøvet en fugepen , men dette produkt er lang mere holdbart, nemt og bruge og dækker 1. Vi mener, det er god service, at sælge vores fliser stykvis. Så hvis du ønsker en prøve, eller bare kun har brug for nogle få fliser , så kan du altid købe det antal . Velegnet til fuger mellem glaserede fliser , porcelænsfliser og andre ikke-porøse fliser indendørs.

Inden du går i gang med at bruge en fugepen , er det meget vigtigt, at du. Denne fugepen kan bruges i alle fuger mellem fliser men bruges primært mellem vægfliser. Den hårde filttip bevirker, at den kan bruges på meget ru overflader. Genopfrisk dine fuge med denne smarte pen.


Bare tegn på de misfarvede fuger og de bliver som nye igen. Vær opmærksom på, at dette produkt er faremærket:. Vi har altid den rigtige pris og måneders returret. Køb Plasti-Kote fugepen grå ml online hos BAUHAUS.


PLASTI-KOTE FUGEPEN , STK PLASTI-KOTE FUGEPEN FOR KUN 100.

Altid lave priser og hurtig levering! Det betyder samtidig, at det ikke er optimalt at anvende en fuge-pen på . Lysegrå fugepen er brugt i denne video. En fugepen indeholder farve nok til rundt regnet meter fuge og koster i byggemarkedet - og hold nu fast: Cirka kroner! Populære søgninger i Byggematerialer. Med dagens tilbud kan du få en smart og praktisk fugepen , som kan få frisket fugerne op mellem dine fliser på ingen tid.


Jeg afprøvede forskllige ting. Du kan vælge mellem eller stk. Der er en fuge pen der hedder plasti kote. Jeg har fået nye mørke fliser på mit badeværelse, men fugerne er for lyse.


Start med at vaske fliser og fuger med et universalrengøringsmiddel. Er dine fuger blevet grimme kan de friskes op med en fugepen , der . Badeværelser og køkkener klædt i hvide fliser ses flere og flere steder. Polyfilla har lavet en fugepen , som er rigtig nem at bruge, flere af . Hej Alle Mine fuger i mit badeværelse er næsten helt sorte og virkelig grimme.


Kan jeg rense, grunde og male mine gamle fliser hvide, og få et. Jeg er dog ikke sikker på at man kan bruge en fuge-pen til det, men det . Tile Paint må kun bruges på keramiske fliser. Plasti-kote tilbyder en fugepen , som kan anvendes .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg