torsdag den 20. oktober 2016

Ekstremt tørre hender

Mange plages av at huden på hendene i perioder blir tørr og ru, og man er mer utsatt for hudsprekker og eksem. Her får du råd om hvordan du kan . Mar Jeg har håndeksem og følgelig ekstrem tørr hud på hendene. Da jeg rundet år var problemet først og fremst tørre hender , sår og . Jun Ekstremt tørre hender , tips?


Feb Ekstremt tørre hender ! Dec More from forum. Translate this page May Tørre hender kan oppstå på grunn av ytre faktorer eller det kan være en del av et symptombilde ved eksemsykdom som for eksempel ved . Mar Pludselig kigger du ned på dine hænder og opdager, at de ikke ser u som de plejer. Oct Influensasesong, hyppig håndvask, kald luft og tørt inneklima gjør at mange sliter med tørre , sprukne og såre hender i høst- og vintermånedene . Feb Et tip til andre der døjer med ekstremt tørre eller ru og sprukne hænder ; brug hemp hand protector håndcreme fra the body shop! Sep Jeg har SÅ tørre hænder. Jeg har generelt tør hud og tørt hår, jeg er lidt af et gammelt eksembarn, og er bare tør.


Men hænderne er helt tosset. Oct Under tørre hænder er irriterende, men når de er meget tørre så det synes næsten intet for at hjælpe. Hænderne er tørre , ru, rø kan kradse . De fleste av oss får tørre hender i perioder, spesielt på vinterstid. Regelmessig smøring med en god håndkrem er viktig ved tørre hender.


Nov Kald luft, temperaturforandringer og hyppig håndvask kan raskt tørke ut hendene. Her er tipsene som gjør knusktørre hender myke igjen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Populære indlæg